Hallå! Jag heter Noa Fridman, medlem i bassängen såklart. Jobbar främst med film. Har bland annat skrivit och regisserat bassängens första kortfilm, Meteoriterna!

Konakta mig!
Vill du snacka med mig? Jag finns här för dig. Man kan nå mig via mail!: fridman@bassangen.se
Bassängens första kortfilm. Skriven och regisserad av mig! Detta är det största verket jag har skapat med bassängen hittills. Filmen går att se på Bassängen TV!

Andra verk av och med mig!:
